duyguolgul bence maddiyattan çok beklenti ile alakalı bişey bu, ben hem devlete hem özele gittim, ilk zamanlar devletteydim bebeği doğru düzgün göremiyorsunuz bakıyolar kalbi atıyor tamam diyolar 15. Haftaya kadar öyle devletteydim 15. Haftada eşimle birlikte özele gittik ilk defa orda detaylıca gördük cinsiyetini öğrendik 🥹 şimdi yine perinatoloji için devlete gidiyorum bebeği göstermiyolar kağıt bile vermiyorlar sadece sağlığı için ben de sabrediyorum, doğum konusunda da beklentilerinizi bi düşünün devlette kimse sizi nazlamaz etrafınızda dört dönmez ama temizliği bakımı güzel oluyor hastanelerin, özellerde hemşireler ilgi alaka olsun daha fazla tabiki, haftanız henüz çok erken gebelik ise süprizlerle dolu, bende özelde normal doğum yapmak isterdim ama bazı sebeplerden riskli gebelik gözüküyor o konuda devlete daha çok güvendim açıkcası tabi bu hastaneden hastaneye görede değişir