haklisinesracim oo almazmıyız doktor sermayeden yiyorsun şuan almaman lazım diyor ama her gittigimde almış oluyorum 😂cnkü normalde hep diyetgirl olarak takılan biriydim şimdi ilk defa hayatımda diyet yapmıyorum ve normal olarak alıyorum yoksa cok yedıgımden falan değil yani 🤪🤪🤪