Dilandemir75 Kızlar 15+3 gebeyim bugün böyle aşırı halsizleştim bir anda Yorgunluk geldi neden olabilir yaşayan var mu bu durumu kan değerlerime baktırdım sonuç bekliyorum
kedili1anne Doğum yaptığım güne kadar halsizlik çekmiştim Normal yaşadığın canından can yapıyorsun çok enerji gidiyor