busratn Arkadaşlar 2. Düşüğüm var 3. Ye hamileyim doktorum 13+2 de atalım diyor sizler kaçıncı haftalarda oldunuz
busratn bilgemomy Banada inşallah sağlıklı günler görmek nasip olur sağlıkla kucağınıza alın inşallah