Ipek321 Merhaba kızlar Ben daha önce post açmıştım aklımda bir isim var aslında ama fikir de istiyorum açıkçası arada bakıyorum yeni güzel isimlere ısındığım isim pek yok. Eşimin de içine sinsin istiyorum benim istediğim işimi o istemiyor falan asiri kafamız karışık Güzel isim önerileriniz varsa söyler misiniz 💙🥰
Ipek321 Seymatrkay Teşekkür ederim Ablamın oğlunun adı erdem yoksa benim de beğendiğim isimlerden valla 🥰
ylnydgd Oğlan olsaydı Egemen ya da Özgür demiştik anlamlı isimler olarak geliyor. Kızımız olacak Umay 💛
Ipek321 ylnydgd maşallah adıyla büyüsün Umay bebek 💖 Egemeni eşim de istiyor benim bu aralar sık duyuyorum 🥰🥹
biriki- İlk oğlumun adı Erim 7 yaşında şimdi 7 aylığım ve Atahan koymayı düşünüyoruz. Sağlıkla gelsinler 😍
Ipek321 biriki- Atahan bildiğim ama duymadığım bir isim cok güzel maşallah adıyla büyüsün inşallah 🩵🤲🏼