rosee233 canım benim bende 37 haftalık kızımı doğum anında plesanta dekolmanından kaybettim. Maalesef evlat kaybı öyle kolay bir şey değil, insanda çok büyük yaralar bırakıyor. Bu ay bir sene olacak bazen gün içinde hala ağlıyorum, o günü tekrar tekrar düşünüyorum. Bence kabullenmek önemli, mecbur bir şekilde hayata geri dönüyoruz.. Artık onun cennette olduğunu, olduğu yerin çok iyi bir yer olduğunu düşünüp kendini avutmaya çalış. Eşinle bol bol sohbet et, hislerini dışarı aktar. Önünüzdeki güzel günleri düşün. Rabbim size hayırlı ve sağlıklı evlat nasip etsin inşallah tez vakitte, gönlünüze ferahlık getirsin🤲🏻🌸