Merhaba kızlar benim regl tarihlerim duzenlidir ama son 3 aydir falan hep gunumden 5 gun once 1 hafta once olmaya başladım gecen ayda 13 de oldum bu ay daha olmadim biliyorum geri cekilme bi korunma yontemi degil ama oyle korunuyoruz suan plansiz bir gebelik istemiyorum ama reglim gecikince test yaptim ilk 3 dk falan bariz tek cizgiydi ama bir saat sonra banyoya girdiğimde 2. Cok silik bir cigzi gordum kuruma cizgisidir dimi resim eklicem ama resimde pek belli degil 