Gozdeerdem tabii ki olmuyor o 50 ve nedir ki gün içinde meyveden tatlıdan karbonhidrattan getiriden daha fazlasını bünyemiz tüketiyor bu kadar büyütülmemeli bak ben yaptırdım şekerim olduğu çıktı diyet yaptım önüne geçemedim bugün endokrin e gittim insülin başladılar bugün ilk defa Dr açıkça konuştu bu durumu benimle eğer önüne alıp şekeri dengeleyemezsek bebeğin erken doğabilir obez olup şişebilir Doğumun zorlanır sezaryen olursun en kötüsü de karnındayken ani bir şekilde bebeğin ölebilir o yüzden şeker önemli tehlikeli dedi ben bugün 5 Dr onayı ile ünsiline başladım diyete de devam doğurana kadar ama bunu bilmeseydim kafama göre yaptırmayıp bir şey olunca öğrenseydim büyük vicdan azabı çekerdim Dr dönerdi bana bak ben demiştim sana der yani bunlar var hayalen anlatılan şeyler değil