hillkaya ben tam tahıl veya çavdar yiyiyorum her öğünde 2 dilim diyetisyenim muhakkak ye yoksa kabız olursun dedi hamur işi kestim zaten çayda şekersiz çikolata şerbetli tatlı yok sadece meyve işte yiyiyorum ona rağmen tokluklarım 160-190 arası değişiyor sen yine iyi sınırlarda geziyorsun ben çok aşıyorum 😞 limonlu sade maden suyuna sıkıp içiyorum 1 gün denedim 1 saat sonra düşürdü takip Edicem bakalım