Kızlar ya, yüzüm hiçbir zaman aşırı pürüzsüz değildi. İlla arada sivilce çıkardı tabii. Ama hamilelikten sonra özellikle 6. Aydan sonra lekelenmeler, pütürlü görünüm, küçük küçük sivilceler çıktı. Ki son 3 ay yediklerime dikkat ettiğim halde.
Yani bazen bakınca aynaya tanıyamıyorum kendimi , hamilelikten sonra düzelir mi sizce