Merhabalar 36+6 haftalık hamileyim bugün belimin oraya ilk ağrı 13.50 de vurdu ikinci ağrı 14.20 sonki ağrıda 17.05 te vurdu ilkten şiddetli ağrı oluyor sonra yavaşlıyor sonki ağrıdan sonra rahimde arada kasılıyor ilk doğumumda bu ağrılar şiddetliydi direk doğuma girmiştim ama bundada aynı sancı tarzı şiddeti okdar değil benim gibi olup doğumu başlayan oldumu yada yalancı sancılarmıdır bunlar