Uygulamaya göre son 13 günüm kaldı. Dün doktora gittiğimde suyumun 2 hafta içinde 14 ten 9 a düştüğünü öğrendim, 6 nın altına düşerse tehlikeli oluyormuş o yüzden sıkı takibe alındım. Pazartesi sabah 10 da muayeneye gidicem tekrardan, eğer su seviyesi düşmüşse yatış yapılıp suni sancı verilecek. Doğum bu kadar yakın olunca her şey daha da gerçek hissettiriyormuş 🥹 biraz heyecan, biraz merak, çokça mutluluk var içimde, inşAllah her şey güzel ve yolunda geçer ikimiz içinde. İlk defa post yazıyorum, inşAllah bir kaç güne doğacak kızımız için bir anı kalsın burada 💗
Siz doğum yaklaşınca ne gibi belirtiler yaşadınız?
Nişan / su gelmesi yaşadığınızda neler hissettiniz? Konuşalım mı biraz?