Busra1904 Arkadaşlar doğumuma çok az kaldı genel anestezi sezeryan olanlar baştan asagı süreci anlatır misiniz -sonda önce mi takıldı ayılınca çok ağrınız oldu mu -karına bastırma oldu mu sonrasında hastanede 2 gün boyunca ağrınızı kesebildiler mi -eve gelince ağrınız ne durumdaydı -hangi hastanede doğum yaptınız Sorularım bunlar çok teşekkürler
Nnuruss Busra1904 ben çok ağrı hissetmedim biraz ilk yürüyülte zorlanmıştım o kadar ben Isparta da doğum yaptım
Yazmelegi_ Busra1904 odada sonda takıldı canım çok tatlıdır ama ona rağmen acımadı ayılınca ağrı ile uyanmadım karnıma doktorum ameliyathanede basmış hissetmedim oda da sadece baktılar basmadılar o kadar rahat ve iyiydim ki 24 saat dolmadan çıktım hastaneden ve ağrı kesici istemedim çıkarken bile ama onlar igne yaptılar eve gelince de sadece ameliyat yerinde yanma vardı toplasan 1 hafta da 1 kere parol icmisimdir ağrım olmadi kayseri medical palace de doğum yaptım
Busra1904 Nnuruss peki hastanede ağrınızı kesebiliyorlar mi hemşire bana 3 saatte bir ağrı kesici veriyoruz dedi. Ağrımız daha erken olursa ne olacak dedim bekleyeceksiniz süreyi dedi bir tanesi. Diğeri de ağrınızı keseriz dedi farklı konuştular kafamı karıştırdılar
tahamommy Busra1904 çok çok ağrınız olursa kesmek için bişey yaparlar tabi ama hafif bişeyse ağrı kesiciye de gerek yok aralarda, 3 saat uzun değil bence şimdiden onun stresine girmeyin derim bi ağrı kesici 5-6 saat kesiyor normal şartlarda
Busra1904 tahamommy çok teşekkür ederim . Bir hemşire farklı diğeri farklı konuşunca kafam karıştı benimde
tahamommy Busra1904 sürecin kolay geçer inşallah 🧡 biri seni rahatlatmak için öyle demiştir ama pek başarılı olamamış 😅
Busra1904 tahamommy amin inşallah yok şimdi öğrendim pca diye bir ağrı pompası var ek ücretle alınıyor bunun sayesinde sezeryan sonrası ağrı olmuyormuş