Merhaba 24+5 teyiz şu an, yaklaşık bir haftadır ara sıra karnımın sağ tarafına sancı giriyo bıçak saplanır gibi yrimden doğrulamıyorum bile yardım olmadan, geçen hafta ilk olunca doktora sordum mg iç dedi, zaten içiyorum uzun süredir, karnım çok acıyor, oğlum da sağolsun tepikleyip duruyor, böyle olan var mı, başka bi doktora da gidicem hafta içi ona da sorcam ama yaşayan var mı merak ettim. İlk sandalyede otururken yavaş yavaş başladı biraz uzandım daha da şiddetlendi gözümden yaş geldi, eşime seslenemedim bile, içeri gelince doğrulttu beni yavaşça, oturur vaziyete geri gelince düzeldi. Korkmalı mıyım normal mi?