Merhaba kızlar 🙆🏻♀️ ben 15+4 haftalık 3.ye hamileyim iki oğlum var birde nasip olursa kızım olsun istiyorum bugün yüzük testi yaptım iki oğlumu da bildi ileri geri yaptı 3. De daire döndü ve ben kendimi tutamadım o an duygulandım🥺 varmı yüzük testi yapıp doğru çıkan bana moral olsun çok merak ediyorum gerçekten çıkıyor mu 🐣💖
Not= henüz cinsiyetimiz belli değil