CerkesMaria Sahra1221 12/13 de degerlendırmıstım bugunde yapmamız gerekıyor anladım ama sankı cok pik olmadan mı catlamıs
Sahra1221 CerkesMaria 12 değil 13 pik. Yumurtlama ve pik günü de değerlendirilmeli. Ama siz önceki iki gün değerlendirdiyseniz nasipse tutar inşallah 😌
Sendenbanakalan Bnmkide bu renkte cikmisti koyulugu filan baklm ne olucak bu ay inşallah nasip olur hepimize sağlıklaa
CerkesMaria Sendenbanakalan ınsallah olunlu sonuclar alırız benım her ay boyle oluyor ama gebelık olmadı
Sendenbanakalan CerkesMaria nasipten ötesine geçemiyoruz .iliskide sonra bacakalrini yukari kaldiryormusunn?
Sendenbanakalan CerkesMaria ayin kaçiydi adetin 12.13. gunleri yanlis anlamadimsa .bnimki ayin 11 .de idi yumurtlama baklm bu ay saglikla o haberi alacakmiyiz