oguzs Ozlemsvr premature degil. Yenidoganla premature kavramini karıştırıyo olabilir misin? 2-5 kilo diyo. 2 kilo premature mi olur
HilalAkif Denizanne 120 adet 1 no sleepy (yaklaşık 22 gün) 84 adet 2 no sleepy kullandık. (Yaklaşık 20 gün) Şimdi 3 no sleepy ye başladık. Stok yapılacak no 4 ve 5tir.
Irmyldm9 2kizannesi-. Hayır canım ben eşimi yollamıştım sleepy marka bez al diye 0 numara prematüre almış😂😂 Ne bilsin 1 numara yeni doğan💁😂
Daisyy Aycann12 sanırım kilot bezler daha büyük bebekler için oluyor emin değilim ama. Merhaba bebek seti içinde kilot bez yok onu biliyorum.
Alyamucize Denizanne bence almayın büyük numaralar bebeğinizin cildi kabul edecekmi önce onu öğrenmeniz lazım benim bebeğimi 3 marka pişik yaptı hepsi boşa alındı sadece molfiks oldu yani erkenden almak yanlış olabilir
KaderAdnan Denizanne bir numara iki paket bir ay gidiyor ama stok yapma bence bebeğini pişik yapabilir değiştirmek isteyebilirsin slepy mesela bizimkisine yaramadı
Venus Denizanne evet 2 paket ideal çünkü ilk başta çok yapıyorlar benim oğlum 3 kılo doğdu 2 sızdırma yaptı başta 1 tam oldu ayrıca pişik yapmadi bize hiç
Deletedmom133 Denizanne 1 2 başta kullanıyorlar canım sonra bebeğin gelişimine göre 345 devam edersin
Seymakayaoglu ben bimden alicam hic pisik yapmiyor ve güvenilir buluyorum diyer cocuklarimdada hep jeny vliy kullandim hic pisik yapnadi molfix yapti pirima yapti ama o yapmadi ben kafama takmiyorum bez konusunu :) bimden alicam bimde ama tek 2 numarasi var oda 3 6 kilo arasi sonra 3 sonra 4 gideriz insallah 🤗
asminko345 Denizanne Canım 2 aylık anneyim 1 2 numara gidiyor bende ilk sleppy kullandım ama pişik yaptı bize zaten 3 numara 7 kilo üstü 1 numara 2 5 kilo 2 numara 3 kilo 6 kilo arası ... O yüzden 3 numarayı hemen kullanmazsın 1 ve 2 gidiyor en son 3 ve 4 çok gidiyor yanı ondan dolayı 1 2 numara stok yap
HilalAkif asminko345 5 kilo iken 3 numaraya geçtik. Kilo değil de üst baldırı bezin lastiği sıkmaya başlayınca büyük numaraya geçiliyor.