EdDaa12 6 haftalıkken kese etrafında kanama alanı gorundu 7de gittim azalmış dedi doktor bugün 8+5 im kanama alanında artış olmus progestan iğne ve fiil verdi dıştan kanama yok kanama alanında artışı olup sonunda güzel ilerleyen arkadaşlarim var mıdır 😥
Sahra1221 EdDaa12 benim vardı iğne fitil ve dinlenme ile çok şükür geçti. Siz de uzanın ağır bir şey yapmayın, çok sıcak duş almayın inşallah geçer. Korkutmayın kendinizi
leyleklerden Hemen hemen aynı haftalarda aynı durum bende de oldu. Şimdi 13 haftalık olduk kanama alanlarım hala duruyor ve bebek de sağlıklı çok şükür. İğne ve fitil kullandım hatta fitile hala devam ediyorum.
EdDaa12 leyleklerden çok sevindim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi teşekkür ederim 🌸
Sahra1221 EdDaa12 alırsınız stres yapmayın o etkiliyor insanı. Güzelce dinlenin iyi şeyler hep hissedin. Kucağınıza alırsınız inşallah 😌