nilefill Kızlar,doktor 8.haftada gelmemi söyledi.Kese haftayla uyumlu şekilde büyümüş.Ama bebişimizi ve kalp atışımızı 7+1 de karından göremedik.8.hafta karından duyan var mı ? İçimize su serpilsin 🫠
Suyusevmeyensusamuru nilefill 6 haftada vajinal duyduk 8 haftalar da karından duyuluyordu duyarsın ☺️
kokyar Kuzu aramızdan 2 gün var 6+6 6+3 de gittim kese var bebek yoktu Kese düzgün büyümüş yolk var ama bebek yoktu sağlıksız olabilir demişti geç döllenme var mı sende
visnelicheescake kokyar Bende geç döllenme durumu var 4+6 da kese gördüm minikti baya 70 mi neydi ölçüsü 5+5 de mecburi gittim yolculuk yapacağım için kesem güzel büyümüştü ama bebeği göremedik henüz 7+5 de muayenem var bebeği ve kalp atışını duyar ve görür müyüm acaba 🥹
nilefill kokyar hiç bilmiyorum.6+1 de ve 7+1 de kesem orantılı büyüyormuş ama devlet malum şartlar karından henüz göremedik bebişimizi 🫠
nilefill visnelicheescake umarım görürsünüz biz 7+1 de gittik kesemiz haftayla uygun ama henüz bebişi göremedik.8.haftayı bekliyoruz karından biraz geç oluyormus sanırım 🫠💕
Ecrin_47 nilefill cnm bn 4+5 de gittim kese vardı bebek yoktu 5+5 da gittim bebeğin kalp atışını duyduk çok şükür ama güçsüzdu doktor bir hafta sonra gel dedi 6+6 da gittim gayet güzel kalp atışı dedi doktor sonra 6 hafta sonra gel ikili test için diey bn o kadar bekleyemedim 🤣8+3 günlük gittim bebeğim buymuş artık ultrason da göründü bna verdiler resmini kalp atışını maşallah çok güçlü atıyordu şuan 8+5 günlük olduk yani😃sitrs yapmayın bazen oluyor öyle şeyler her hamilek aynı olmuyor bu bnim 4. Gebeliğim bni yataktan çıkartmıyor mesela 😂😂😂😂
visnelicheescake nilefill Hiç bilmiyorum kuzum kesem gayet güzeldi şükürler olsun gittiğimde de 5 haftalık ile uyumluydu 7+5 de gideceğim her gün içim içimi yiyor ve kan sulandırıcı iğne vuruluyorum hergun 🥹
nilefill visnelicheescake sizinki 8.haftaya daha yakın süreç olarakta bence bu sefer gittiğinizde duyarsınız umarım 🫠💕
ilaydasokman nilefill duyarsınız muhtelemen ben 7. Haftada duymuştum. Duyamazsa da vajinal ultrasonla bakarsa duyar onla daha net oluyor