adaluna12 çok sevindim buna inşallah öyledir sekiz hafta değil on hafta doğum sonrası izin olacak inşallah bu süreçlerde uzar da ücretli izin süreci devletimiz uzatır bizler de biraz rahat ederiz ben de zorunlu görevdeyim ücretsiz izine de çıkamıyorum tayin isteyemem diye bu yüzden heyecanla ücretli izin uzamasını bekliyorum