Yani övmek istemem özendirmek istemem ama ilk oğlumda içtim azalttım ama hep içtim sağlıkla dünyaya geldi 4 yaşı geçti çok şükür iyi🧡 şimdi 20 haftalığım çok azaltamadım aktif içiyorum desem yeri gelişimi 1 hafta önde gidiyor her içişim de pişman oluyorum ama rkmek gibi canım çekiyor asla tiksinemedim, böyle şeyleri biraz bünyeyr bağlıyorum ben yine de ne kadar uzak o kadar iyi tabi. Bana yok şöyle kötü böylr kötü yazan olmasın bozarım ben de biliyorum zararlarını. Toksik insanlar daha zararlı bana göre 😏