Muazzez5050 Kızlar femara kullanırken ve kontrol öncesi bekleme sürecimde çok ağrı hissetmedim son 2 gündür hafif hafif kasık ağrım oluyor onun dışında pek olmadı normal mi sizlerin nasıldı