Mihrasina_ Kızlar bugün yazdırdım da etki ediyor mu gerçekten ben biraz zararı olur diye korkuyorum açıkçası ama bulantım çok fazla
visnelicheescake Mihrasina_ prilam zaten mide bulantısı için yazılabilen bir ilaçsa onun pek bir zararı olmaz hiç kullanmadım ama mide bulantısı için verilebilen bir ilaç olduğunu biliyorum
tugba-0619 Mihrasina_ hiç bir zararı yok günde 4 taneye kadar kullanabilirsin demişti Dr ben çok faydasını görmüstüm gece yatmadan 2 tane iciyordm ertesi gün rahattim
vilanelle Mihrasina_ kusmaları kesiyor, ben direndim kullanmadım düzenli 13e kadar ama sonra artık vucudum pes etti yoruldum gece 2 tane gündüz 1 tane alıyorum en azından az da olsa bir şeyle yiyorum..iç sen de bir şey olmaz inş çünkü böyle de yaşanmıyor
kaktuscicegi_ Bende kullandım ama bir süre sonra bende inanılmaz mide ağrısı yaptı kusmayı tercih ederek bırakmıştım. Gece yatmadan iki tablet içiyordum.
zeyka Sabah aç karnima 1 öğleden sonra 1 gece yatmaadan önce 2 tane içiyorum bulantım sürekli var hiç geçmiyor 😏
sevdegun34 Aya kadar kullandım ben de sonra günde 1 e düşürdüm bir ay kadar da öyle kullandım sonra bi anda mide bulantım kesildi zararı yok
Fannybyby Bende gece yatmadan 2 adet içerek normal hayatıma döndüm yoksa banyo kapısında yatıp kalkıyordum su icmeye hasret kalmistim yaz gunlerinde artık çok şükür iyiyim simdi
AyseKadioglu Mihrasina_ ben de 13-14. ayda başlamıştım. 37. haftadayım kullanmaya devam ediyorum. Ben akşam 2 tane atınca günüm güzel geçse de akşama mide bulantım başlıyordu O yüzden sabah 1 akşam 1 atıyordum doktorum da yan etki yapmadıysa öyle de kullanabilirsin demişti Çok geçmiş olsun🌺 Kendinize eziyet etmektense kullanın bence ☺️
annesininincitanesi Mihrasina_ 28.haftadayım hala kullanıyorum gebeliğe zarar verecek bir ilaç değil bulantı için genelde doktorlar bu ilacı yazıyor içiniz rahat olsun, geçmiş olsun.
bahar123456 Mihrasina_ benimde aşırı bulantım vardı doktor rahatlıkla yiyebilirsin dedi bebeğin doğacak güne kadar hatta yiyebilirsin dedi zararı yokmuş
Yagmus01 14+2 yaklaşık 6. Haftadan beri kullanıyorum yemek yiyemez hale gelmiştim mide bulantısından kilo vermeye başlayınca doktorum yazdı gece 1 tane alıyorum zararlı olduğunu sanmıyorum oyle olsaydı hamileler icin uygun değildir ibaresi bulunurdu
Zge12 Mihrasina_ kuzum hamileler için bitkisel bi ilaç bi zararı yok ilk gebeliğimde 9 ay boyunca kullandım ikinci gebeliğim yine en başından beri kullanıyorum 33 haftadayım geceleri 2 tane içip yatıyorum gün içinde içince uyku hali sersemlik yapıyor başlarda ilaç iyi gelene kadar kusmalarım devam ediyordu ama sonrası çok Rabat geçiyo