Arkadaşlar bugün tam 36+0 olduk. Doktor haftaya kontrol hakkını kullan dedi. Eylülün 1-5 arası tarih seçebilirsin dedi. Haftaya her şey yerine oturmuş olacak. Dün odasını yerleştirdim bitirdim. Bir kaç güne hastane çantamızı da hazırlarsak bitecek her şey inşallah 🙏🏻 🥰
Bugün gördük oğlumuzu. Dudaklarını büzüştürdü biz bakarken 🥹 oturup fotoğrafına bakıp duygusallanıyorum 🥹🥰🫶🏻