Simsimsem bizimde aralık ayında olacak kısmetse benim alışveriş bitti sayılır😍 hatta yıladım ütüledim yerleştirdim. Bolca body cıtcıtlı yani tulumlar ve pıjama takımları bebeklerın en cok uyuduğu dönemleri genelde normalde boyle gecıyor. Ayrıyetten tabıkı dısarısı ıcın güzel kıyafetlerı gordukce alırsınız suan henuz kış mevsımı ıcın bebek ürünleri geldimi türkiyeye bilmiyorum. Ama bu tulum takımlar bodyler hatta montları bıle kalın astronot tarzı en guzelı rüzgar gecırmeyen yeterlı olur. Ben battanıye aşığıyım 20 tane felan var gordukce alıyorum 😬
Hatıra kalsın dersenız hastane cıkısı yaptırabılırsınız hastane ıcın sonra normal alt ustlu takımlarda yeterlı oluyor. Aldıkca sekıllenır daha sıcak tutan guzel pamuklu kalın çoraplar iyi olur. Valla ne desemki herşey sıze fazlaca lazım ıkı taneler allah kolaylık versın🥰 gündelik dogsada alırsınız ama diğerlerini devamlı degıstırıyoruz terlıyor kusuyor kaka yapıyor en cok bunlar lazım gerisi sıze kalmış.
Müslin ve ağız bezleri var birde unutmadan ekleyeyım.
Ince hırkalar , örme yelekler, kalın alt üst esofman tarzı takımlar kadıfe gibi , kalın kıslık tulum kont gıbı ayrıca astronot ve normal montta var. Günlük dısarısı ıcınde aldıgım epeyce tulum takımları var bendekiler genelde
Böyle. Yınede body ve tulumlar alacagım gördükce. Ben 62 daha cok ta 68 beden alıyorum. Uzunca sure gıyıyor. Kesınlıkle daha oncekı cocuklarımdan dolayı dıyebılırım emanet gibi olmuyot tam beden alırsanız 2 hafta sonra kullanamazsınız. Şimdi siz ıkız olacak bebeklerin kilosuna göre alışverişi yapın en azından ıkı haftalıkta olmasın kıyafetlerı. Sağlıkla gelsin bebekleriniz🤲🏻 sağlıkla kavuşalım😍