anonim001 Mom_26 ben kullandım gölge çizgi çıkarıyor kesinlikle, satıcıya ya atmıştım gebelik varmı diye negatif demişti kuruma cizgisi yapıyor canım, gününe varmı daha
Mom_26 Mervekaram22 6 gün var 🫣 ben idrarımda ağır koku aldım iki gündür bu yüzden aceleci davrandım ilk iki geceliğimde ilk idrar kokusundan anlamıştım
anonim001 Mom_26 canım daha varsada gebelik yeni yerleşiyordur dur hele acele etme 😂 ben âdet günümde bile kocaman beyaz negatif görmüştüm 1. Gecikme günü silik pozitif olmuştu oyüzden cok erken öğrenenlere bakıp bosuna stres yapma 😘
Mervekaram22 Mom_26 Vallah canım benim birinde 8 gün geçti silik çıktı bunda ise 8 gün kala öğrendim takip et yani adetine daha var umarım gönlünce olur