merve__12 6+1 çok şiddetli gaz hazımsızlık reflü var tavsiyelerinize açığım Asla yatamıyorum resmen midemden üstü yatınca tıkanıyor gibi ağırlık oluyor
ireminc07 merve__12 geçmiş olsun doktorlar genelde ilaç yazmıyor maalesef bana gaviscon şurup yazdı doktorum onu içiyorum en hafif ilaç bu dedi
duygus93 merve__12 nasıl oldunuz? Bende 6 dayım hazımsızlık reflü iştahsızlık çok. Soda ve gavisconla geziyorum
merve__12 ireminc07 Bende gavıscon kullanıyorum günde 3 kere falan 1 yudum içiyorum ama sanki o anlık gibi etkisi ya
ireminc07 merve__12 yetmiyor olabilir doktorunuza söyleyin belki mide koruyucu yazar bazı doktorlar veriyor
merve__12 duygus93 Çok şükür iyiyim bir süreçmiş belli ki gavıscon reflüm için iyi geldi şişkinlik yok gaz var biraz ama rahatsız etmiyor
merve__12 duygus93 soda reflümü tetikledi benm ona dikkat edin iştahsızlık o zamanlara göre daha iyi ama tam da geçmiş sayılmaz
duygus93 merve__12 nekadar sürüyor acaba hala devam ediyor 7+2 deyim dua edermisiniz benimkide geçsin bir an önce 🥹