Arkadaşlar bugün çok soru sordum farkındayım affınıza sığınıyorum ilk gebeliğimde hiç bir sıkıntı yoktu normal doğum yapmıştım 37.ci haftada sonra gebe kaldığımda kalp durması yüzünden kürtaj olmak zorunda kalmıştım şuan 13 haftalık gebeliğim mevcut ve 8.haftada kese dışında 45mmlik kanama alanı görüldü ve Progestan iğnesi ve fitili verildi kullandım 13mm alana kadar düşmüş şuan ilaçları hala kullanıyorum ama sıkıntım geçmek üzere mi yoksa ilerleyebilir mi yada bu ilacı kullanan oldu mu aranızda ☺️❤️