tugba6333 Aynıyım hiç çatlamadım son ayımda öyle bir ödemim oldu ki çatır çatır her yerim çatladı ama hastane de yatıştaydım sürekli ilaç alıyordum ve 22 kilo aldım gebeliğim boyunca yattım lierac bio oil ne varsa kullandım bol su içtim ama genetik işte ne yaparsın kızım 4,5 aylık eskiden takardım da şu an çatlaklar hiç umrumda değil çünkü ben hala benim çatlaklar görünüşümü çok hafif etkiliyor sağlıklıyım çok şükür o yüzden boş verin siz hala sizsiniz 😍 şunu da ekliyim Türkiye de satılan lieraclar da siyah noktalar var lierac formu bozulmuş demişti Fransa dan getirttim baya görünümünü azalttı ve inceltti imkan varsa yabancı ülkeden getirtin hem daha uyguna gelir