mutluanneee7 Kızlar 9. Haftadayım ve aşırı halsizim sürekli uykum var bi iş yapacağım zaman kollarım çok ağrıyor eklemlerim kemiklerim çok kötü bir durum ne yapmam lazım hastaneye mi gitmeliyim takviye mi almalıyım
Busraaaakkk mutluanneee7 bu haftalarda vitamin ne yazık ki vermiyorlar 12.haftada veriyorlarmış bende de halsizlik var kan değerlerinize bakmadılar m
mutluanneee7 Busraaaakkk baktılar hem vitamin hem kan baya düşük bende doktorum da 12. Haftadan sonra başlicaz dedi çok zor bir durum böyle olmak ya
Zbyd3 Aynısı bende de var sürekli uyumak ıstıyorum ama uyku moduna da geçemiyorum fakat hiç halim yok kalkmaya saatlerce uzanıyorum
Busraaaakkk mutluanneee7 hamilelik başlı başına zormuş bence ben bu kadar olduğunu tahmin etmiyordum sürekli yatma isteği var ne yapacağız böyle bilmiyorum :(