eylusko amin inşallah evet çikolata yiyip gitmeme rağmen inat yapıp amuda kalkmıştı çok gülmüştüm ama göstermiyor 🥹 gösterse içim rahatlayacak aslında 27 sinde doktor randevum var bakalım bu sefer çokça çikolata kahve içip gideceğim inşallah gösterir ❤️