Ben 2 sene önce yapmıştım oğlumu ama doktorum orda değil klinik takipliyim doktorum orayla anlaşmaliydi doğumhaneyi kullanıyordu sadece 19 gün sonra başka hastanede 2. Doğumumu yapicam Allah nasip ederse özel hastane sözde ama çokta özele benzetemedim acikcasi temizlik vs olsun ama oğlum kuvezde 1 hafta kaldı yenidogan yoğun bakımı bölümünden çok memnundum bebeğime iyi bakmislardi aradığımızda bilgi alabiliyoduk güzeldi sadece temizlik olarak beğenmedim