busemmm_ 23. Haftada serklaj oldum şimdi 38. Haftadayım , hep yattım , sadece tuvalete kalktım çok dikkat ettim , 34. Haftadan sonra biraz biraz hareket etmeye başladım
Ama benimki acil serklajdı, önlem amaçlı olanların günlük hayatına devam ettiğini biliyorum. 2. Gebeliğimde önlem amaçlı yaptırırsam bu kadar yatmam diye düşünüyorum. Ama kendini yormadan günlük hayata devam edebilirsin bence de