Merveee11223 ozge1001 dahiliyeye gittim canım laboratuvar yanlış çıkarmış olabilir dedi birden yukselmesi normal değil dedi tekrar kan istedi
ozge1001 Merveee11223 sağlık ocağında da yüksek çıkıyorda ondan sordum inşallah yanlıştır değilse bile hemen düzene girer 😌
Akseec Merveee11223 rica ederim ben daha haziranda miyom ameliyatı oldum bu ay ilk denememiz ameliyattan sonra inşallah tutar
Akseec Merveee11223 aminnnn çok amin kim varsa isteyen rabbim aratmadan nasip etsin sana bana herkese aminnnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻