Papatya85 12. Haftalık ikiz gebeliğim var. nerdeyse 8. Haftadan beri her 7-10 günde bir lekelenmem oluyor sonra geçiyor.çok korkuyorum doktor kese ile ilgili değil kese altında kanama alanı var zamanla geçer diyor.böyle yaşayan oldu mu? Progesteron iğne ve hap kullanıyorum
Mimnak Bnde 8. Haftamdan beri orogestan kullanıyorum18. Haftamdaym suan lekelenme ne renk bnm kırmızı idi sürekli yatıp dinleniyorum canm sende dinlenmlisin agır iş yApma sakın
Hilal94 Benimde olmustu bebeğin eşi aşagıda demişti doktorum kese ile ilgili değilse korkmayın geçer inşallah 🙏🏻
Mimnak Papatya85 bebegin bir kısmı aşagıya tutunmuş 24. Haftada bebek büyüdükçe yukarı cıkacakmıs inşAşlah