Selam kızlarr 13+2 muayenemizi olduk bebiş gayet iyi çok şükür kollarının bacaklarının net hareketlerini gördüm 🥺 Çok değişik bi duyguymuş en kısa zamanda hissetmek için de sabırsızlanıyorum 🥰🥰
Cinsiyet için doktor tahminde bulundu ama net değil bakalım zamanla netleşir inşallah
Hepimizin bebişleri sağlıkla hayırla büyüsün sağ salim kucağımıza alalım bebiş haberi bekleyenler de en kısa zamanda kavuşurlar inşallah