ikinci-bahar25 mervegunerr 21e giriş yaptıktan 1 ay sonra şuan 2. ye hamileyim bunda da nasip olursa 24 yaş
ylnydgd Krystal geç mi 😂😂 arkadaşlar çok erkenci bence. Geç olan ben olabilirim ama sen kesinlikle değilsin. 38 de ilk bebek olacak sağlıkla kavuşabilirsek 😂
Krystal ylnydgd Ay ne bileyim..hastaneye gidiyorum herkesle konuşuyoruz herkesin ikinci üçüncü bebesi tek benim ilk 😂 13 seneden sonra olunca bide 🤭 Nasip kısmet senin de 🤗 sağ salim gelsinler geç olsun güç olmasın 🤗
ylnydgd ylnydgd ben 38 olarak doktora gidimce ileri yaş gebeliği hocam ne önlem almam lazım dedim. Doktor hanım dedi ki ileri yaş artık 43-45 diyoruz ben 47 yasında doğum yaptım 😂 nasıl kıvıracağımı şaşırdım. 31 olarak hiç böyle şeyler düşünme o sebeple. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 💛
Hilalarzu Ben 26 yaşımdayım 27 ye girmeden bebeğimi inşallah kucağıma alacağım ama hayata dair bası şeyleri kaçırdığımı ve hatta daha fazla kaçıracağımı düşünüyorum. Bu beni geriyor çok mu erken oldu diyorum🥲
mervegunerr Hilalarzu böyle düşünmeyin bence ben de 1 ay önce 27 yaşıma girdik bu zamana kadar çok şükür istediğim herşeyi yaptım bundan sonrasınıda eşimle ve kızımla yapıcam sizde böyle düşünün kısıtlanıcakmışsın gibi düşünmeyin güzel düşünün güzel şeyler olsun 🥰🥰