@Tospik Ben de 37+3'üm, haftaya doğumum var ve 17 kilo aldım. 🙈 Doktorum kiloya çok karşı bir adam normalde hatta 12 kilodan fazla alma demişti ama bende kilo belli olmuyor ödem filan da olmadı bir süredir tartmıyordu geçen gün ben dedim 17 oldu diye alala hiç belli olmuyor ama dedi o yüzden de bir şey diyemedi. 😂 İnşallah doğumdan sonra hemen veririz ya. 😇