Zumruduanka160 ben de fena oluyorum , kaygı bozukluğu ve okb var, her gün kafama takıcak bir şey buluyorum eşimle konuşmam bile rahatlatmıyor geçen sene kısa süre bi ilaç kullandım iyi gelmişti, doğumdan sonra başlayayım diyorum , en mutlu anlarda bile mutlu olamıyorum bir de sanki sadece ben böyleymişim geri kalan herkes çok mutluymuş gibi hissediyorum . Beni bu hale getiren kendimim bunun farkındayım ve bile bile insanın kendine bunu yapması da çok kötü gerçekten .Nas Felak okuyorum Rabbim Gönül yüklerimden kurtar beni diyorum inanın bazen o kadar iyi geliyor ki, onun haricinde sürekli izlediğim aynı dizileri defalarca izliyorum her günüm aynı geçiyor , odaklanamıyorum hiçbir şeye . Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻