Kızlar 37+1 deyim ve grip oldum son haftalarda olunca baya zor geçiyor , sorum başlıkta zaten ada çayı veya nane limon içsem sıkıntı olur mu grip için? Bunlar bebeğe mi zarar veriyordu yada nasıl bir etkisi vardı ilk aylarda içilmiyordu sanırım bilgisi olan yardımci olabilir mi🤧😪