Manollyaaa Aranızda safra kesesini aldıran varmı mesele alındıktan sonra yedikleriniz dokunuyor mu yağlı falan olunca karın ağrısı falan oluyor mu ben aldırdım 1.5 sene önce son zamanlarda karnım ağryo midem yanıyo sürekli ishal
Nurgillerr_ Bende aldırali 1.5 sene oldu o zamandan beri yemek yediğim andan beri direk tuvalete gidiyorum ishalim hep