Miniminicikkk çok sukur kesildi 2gece hastanede yattım serklaj oldum proluto igne vurluyorum ve sürekli yatıyorum sadece afedersiniz ac ihtiyacına kalkabiliyorum biraz zor bi süreç ama bunada sukur rabbim yardım ediyo evlatlarımız sağlıkla hayırla gelsinde herşeye katlaniyo bende kan pıhtılaşması var her gün gobekten igne oluyorum progestan fitili kullanıyorum doktorumdan allah razı olsun çok memnunum ilk baştan t3dbirleri aldı hep sizin nasıl gectimi kaçıncı haftadasınız bol bol dua dualarda bulusalim