Kızlar emzirmeyi bıraktık ve bir süre sonra çatlak oluştu krem sürdüm ama geçmedi ve çok ağrıyor doktorumuz bebeklerde ağız yarası için kullanılan mikostatin var onu kullanabilirsin demişti emzirme döneminde onu da kullandım çok ağrı var şimdi hametan sürdüm o biraz hafifletti önerisi olan var mı