Esm_Nzm Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var doktorum antibiyotik hap verdi kullananlar oldumu bebeğe zararı varmı sizce
omerhalis Esm_Nzm merhaba canim bende kullanmistim antibiyotik 1000 mg lik bronsit olmustum bebege gecer dedii doktorum kullandim iyi geldii augmentin kullandim gerekince mecbur kullanilmali canim doktorunda biliyosa sorun olmaz tedavi olmak gerekiyoo
Handebl Esm_Nzm bende de kanımda enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik verdi kullandım sıkıntı olmadı çok şükür10. Haftamda kullandım
Sheda Esm_Nzm canım ben de 31 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu oldum doktorum antibiyotik verdi kullanıyorum