@Kbrrr002
Benim de 26. Haftamdan beridir bebeğim doğum pozisyonunda ve rahim ağzı kısalması için progestan kullanıyorum. Şuan 32. Hafta içindeyiz ama 3 gündür günde birkaç kere kasılma vajinaya baskı, bel ve kasıktan aynı anda giren kramplar ve vajinada iğne batması gibi ağrılar hissediyorum. Kontrolüm pazartesi diye acile gitmedim ama çok korkuyorum da bir taraftan :( sizce gitmeli miyim?