Henüz kalp atışını duyamadık, 4 gün sonraya çağırdı doktor. Midemi çok hassas hissediyorum, aşırı çabuk yoruluyorum, kendimi çok yorgun hissediyorum. Bir de çok sinirliyim ve tahammülsüz. Aşırı da mutluluk kelebeği modunda değilim:) Sizde durumlar nasıl?