Mom_26 Kızlar bata 6 gün var dün gece test yaptım çok zorda olsa gözle görünüyordu sabah daha da belirginleşti sizce var mıdır ya🥰🥰
SuEr_Tu1512 Mom_26 Olabilirr bugün veya yarınlarda tekrar denee☺️ Benimde bata 6 gün kala çok silik çizgi çıkmıştı, şuan 28 haftalığız🥹 İnşallah sizinde vardır🙏
Lovebaby27 Mom_26 benimde böyle çıktı bugün canım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı merak ettim sonuçunu İnşallah hamilesindir canım ☺️
hilu Mom_26 zor da olsa görünen çizgi varsa vardır evet ama sabah koyulaşması önemli değil belirli saat sonrası ciddiye alınmıyor onlar zaten kılavuzda da yazıyor
Nur8893 Mom_26 Evet pozitif duruyor canım 😍 markası ne testin benim de 5 gün var bugün yapayım diyorum .
Mom_26 Nur8893 bir gebenin günlüğü ebru hanımın gebelik testi canım inşallah vardır ikimizde de, isteyen herkeste 🤲🏻🤲🏻
Nur8893 Mom_26 O test için hiç kötü yorum duymadım canım Rabbim bizlere isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🏼☺️
Mom_26 Lovebaby27 elimde bir tane kaset test kaldı onuda yarın ilk idrarla yapayım diyorum inşallah sende hamilesindir canım ve tabi bende
Lovebaby27 Mom_26 inşallah camım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim testlere güvenim kalmadı bekliycez artık ☺️