Kızlar 41 günlük bebeğim var yaklaşık 4 haftadır falan pişik ve geçmiyor. Başlarda sudocrem, Bepanthol kullandım işe yaramadı. Devletteki doktor mycozic yazdı onu kullandım o da işe yaramadı. Ozeldeki doktor hamazinc ve fitoyu beraber kullan dedi, kullandım işe yaramadı. En son çare ilaçlı pudra aldı annem onu kullandım geçer gibi oldu geçmedi. Kırmızıligi ayrı bir de yara olmuş canı yanıyor agliyor bebeğim. onerebileceginiz bir şey var mı. Bu arada pamuk kullanıyorum ve kuruluyorum hep