bsrbrkysr184_ ben tansiyon yüksekliği nedeniyle 35+5te doğum yaptım tabii bende son haftada tansiyonum yükseldi gebeliğim boyunca hiç böyle bir sorunum olmadı tansiyon çok dikkat edilmesi gereken birşey sizinde tansiyonunuz yüksek ilaç başlanmış olması lazım ayrıca idrar tahlili alınması lazimdi yediginize içtiğinize dikkat edin stresten mümkün olduğu kadar uzak durun bol bol su içip serin havada yürüyüş yapın kendinize dikkat edin sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinize 🙏