Ozgenurribo yusracim dediğim gibi siz geçsin bi bekleyin daha iyi olur ben de çok sabırsızım ama bu psikolojiyi de çok etkiliyor siz bi bekleyin gecikince yapın düşünmemeye çalışın
yusracim Ozgenurribo bekleyemiyorum ya düşünmeden edemiyorum çok sabırsızım nasıl olcak bu iş anlamadım
Ozgenurribo yusracim bende öyle daha 20 güne yakın var adetime ilişkinin üzerinden 5 gün geçti şimdiden yapasım var sanki bilmiyorum negatif çıkacağını bu kadar kısa sürede olmaz yani işte ama olmuyor zorundayım
yusracim Üstteki ilk yaptığım test alttaki de şimdi yaptım ama sıvı yapmadan önce baya sıvı tüketmiştim sabredemedim alır almaz yaptım 😥 negatif yani
papatyax yusracim hafif var gibi ama kuruma mı bilemedim canım ilk 5 dk da mı çıktı erken gebelik testi ile tekrarlayabilirsin
anonim001 yusracim ilk testin bozuk 2. Testinde hayalet çizgi var hayırlsıı olsun🫶 yarın sabah tekrarla koyulaşır var ise
anonim001 yusracim canım daha 4 günün var kana gecmemiştir varsa henüz, ben ilk gebe kaldığımdan adet günüm bembeyaz negatifti 1. Gecikme günü silik pozitifti bekle inşallah varsa cıkar❤️
Turaned tonymontana selam ben dun sabah prodector yaptim cok sor gozuken silik cikti bu gun baska marka yaptim yine ayni cikti gondersem baka bilirmisiniz